Post by xitertacthundwy on Feb 20, 2022 22:32:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Auto Brawl Chess ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Auto Brawl Chess IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer gull ▞▞▞
▞▞▞ Auto Brawl Chess 2022 version ▞▞▞
Leser utviklerne virkelig disse kommentarene og de på Facebook-spillene? Du bør ta spillerne på alvor. Jeg er bare en av mange som har brukt massevis av ekte penger i spillet, så det er klart du liker å spille! De siste endringene har ikke vært gode. VENNLIGST LYTT TIL DINE SPILLERE OG GJØR DE NØDVENDIGE ENDRINGENE!! Legg til laug, venneliste og til og med chattefunksjoner..senk/balanser ut prisene på arrangementsoppdrag...du trenger ikke kopiere og lime inn-svaret her, bare vennligst gjør disse tingene for oss! Takk skal du ha
Ikke som annonsert i det hele tatt
Jeg liker spillet når det fungerer som det skal, men det krasjer hele tiden. Jeg fullførte nettopp en kamp der spillet krasjet 4 ganger. Det er ikke gøy.
Hvert arrangement de gjør er en svindel for å ta pengene dine. Du vil gjentatte ganger bare tilkalle det du ikke trenger og ingenting av det du trenger for å fullføre arrangementet. Konstante pop-ups for å selge ting til deg. Det er morsomt, men prisene deres er mer enn latterlige, og de regulerer og justerer definitivt ting slik at du ikke kan fullføre ting uten å betale store summer.
Jeg spilte spillet, sa at det skulle ned for vedlikehold. Det vil ikke oppdatere, viser ikke at det er en oppdatering, men når jeg starter spillet leder det meg til å oppdatere, som mine eneste alternativer er å avinstallere og åpne. Jeg avinstallerte og installerte på nytt, men får fortsatt samme melding. Måtte bare spille kanskje 2 timer. Jepp.
God
Auto Brawl Chess Strategiya wwz
Oppdatert anmeldelse: Den siste oppdateringen gjør spillet nesten uspillbart.Den vil krasje flere ganger i løpet av en enkelt kamp. Dette krasjproblemet har vært et problem siden første dag da jeg spilte dette spillet. Oppdateringer fortsetter å komme, men krasj har aldri blitt virkelig korrigert. Utvikleren må gjøre mer dybdetesting av oppdateringene. Telefonen min er mindre enn ett år gammel, så jeg vet at det ikke er telefonen min som forårsaker krasj. Det er et morsomt spill, men feilene gjør det vanskelig å fortsette å spille.
Velkommen til å betale for å vinne SIM, hvis du er en stor bruker får du flere innkallinger flere innkallinger betyr at skapningene dine er kraftigere. Det er ingen vei utenom lønnsforskjellen. Hvis du vinner, blir du sittende fast med lønn for å vinne spillere, så den eneste måten å holde seg med gratisspillere på er å delta i kamper og overgi seg for å holde rangeringen lav. Når du legger det til det faktum at du ikke kan kontrollere trekningspuljen, betyr det at å vinne selv på "nivå" handler om flaks. Ikke dyktighet ikke strategi bare ren flaks.
Jeg elsker dette spillet, men med dagens oppdatering krasjer appen hele tiden midt i spillet. Hvis jeg raskt går tilbake til det, vil det lastes med meg fortsatt i kampen jeg spilte, som om det aldri krasjet, men det gjør det umulig å nyte. Jeg liker heller ikke at butikken alltid har et utropstegn fordi jeg kan bruke edelstenene mine til å kjøpe noe i stedet for bare når jeg har nøklene til det... Gjør meg gal.
Jank som faen. Krasjer hvert 10.–20. minutt eller så, og forårsaker tap i rangerte spill. Spesielt lange, nære spill kan gjerne krasje og forårsake tap. Pluss at popup-vinduene forsinker skjermen dårlig. Jeg vil aldri bruke penger på dette spillet med mindre de fikser de mange mange problemene. Spillet i seg selv er morsomt, men kodings- og tilkoblingsproblemene bryter det dårlig. (De slettet også min siste anmeldelse, så jeg legger den opp igjen.)
Jeg liker virkelig at de gir en bakhistorie for hver karakter og grafikken er fin. Jeg liker IKKE at det kommer en annonse etter HVER GANG du klikker på noe i spillet (det er mye).
Auto Brawl Chess Strategi pqdm
Helt annet spill enn annonser, beskrivelse og video-forklaring! Ikke bli lurt som meg.
Derfor er spillet bra. Du trenger ikke betale, forblir gøy. Tonnevis med strategi. Den eneste undergangen er en stor. DEN KONSTANTE KRASJEN! Jeg klarer knapt å komme meg gjennom en kamp uten at det sparker meg ut. Jeg elsker dette spillet så langt. Men hvis dette fortsetter, må du heller spille noe som ikke krasjer
Et anstendig spill ødelagt av falsk reklame. Det som er avbildet i annonsen finnes ikke i spillet, det er helt forskjellige spill. Mitt råd er å annonsere spillet du har eller lage spillet du annonserer. Påkrevde oppdateringer har heller ikke en knapp å klikke på for oppdatering i butikken. Det ser ut til at jeg må avinstallere spillet og installere det på nytt for å få en oppdatering.
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Εύκολα riwh
Helt siden nye oppdateringsspill fryser i rangert kamp har skjedd 10 ganger i en a, men bare med rangert kamp. Hele telefonen min fryser med dette problemet
Jeg ønsker sååååå å ELSKE dette spillet, MEN det krasjer KONSTANT. Jeg har systematisk avinstallert og installert på nytt i noen år nå,(ikke tro at du er sleip, dere hadde dette spillet under et annet navn for noen år siden) bare for å se OM de vil fikse feilen.....NEI!! Det har de ikke, og på dette tidspunktet vil de ikke. Jeg håper en skaper vil se dette og lage en stabil versjon av dette spillet.
Det er ikke som det som er annonsert i det hele tatt.
Spillet er ingenting som det annonseres. Det viser det i spillet, men på et visst tidspunkt er det ikke lenger et alternativ. Spillet er fortsatt morsomt med de rangerte kampene. Men det er bare meg. Skulle ønske det gir deg beskjed om du spiller mot faktiske spillere, men jeg tviler på det. Hyggelig tidspasser
Auto Brawl Chess אסטרטגיה agqv
Ikke spillet som bilder og annonser, du hadde én jobb..
Spillet er flott, i likhet med mekanikken og gameplayet, men noen ganger krasjer det bare fra ingensteds og jeg må overgi meg og ender opp med å tape kampen hver gang jeg vinner. Det har allerede skjedd 3 ganger og jeg vet ikke hvorfor.
Det er gøy, men det føles som om det ikke er mye strategi. Spillene er korte, noe som er fint, men det begrenser også de tilgjengelige strategiene. Du kan egentlig ikke dra nytte av gullinteressen, og du kan egentlig ikke spille en bestemt strategi eller endre fra den du kom til. Det er en viss mengde av begge, men det er veldig begrenset. Det føles som om jeg bare følger en grunnleggende algoritme når jeg spiller, noe som er greit siden det generelt fungerer, men det blir litt kjedelig.
Spillkonseptet er flott ... lønn for å spille er det ikke. De lokker deg med roboter slik at du begynner å spille og så ødelegger alle som har senket penger i spillet deg. Mynthåndteringssystemet belønner vinnende og straffer tap. Så hvis du taper de første par rundene dine, er det absolutt ingen måte å gjøre comeback på. Virkelig skuffet fordi resten av dette spillet kan være supergøy. Men feilene er så store at du kan kjøre lastebil gjennom dem. RIP til ferdighetskrevende spill, hei tomme lommebøker
Har spilt i omtrent 2 år og elsket det, men nå får jeg annonser hver gang jeg bytter skjerm og begivenhetene er dårlige fordi du må bruke penger for å ha en sjanse til å fullføre dem. Reise er en spøk. Jeg har lag med 2x kraften til fiendens team som blir ødelagt. Jeg er borte, ingen mer bortkastede penger på dette spillet for meg.
Trenger mye arbeid! Hovedproblemet er at visse mestere har en evne som gjør dem urørlige, men de bygger fortsatt opp ladningen sin, så så snart evnen slutter, starter den opp igjen!
Ikke spillet vist på bildene. Du får nøyaktig én runde med de morsomme fusjonstårn-spillene, og så leder den deg til et spill som ikke engang er i nærheten av det samme. Ble veldig skuffet. Jeg vil avinstallere umiddelbart.
EDIT 2: Svartskjermlås ser ut til å være fikset, men serverproblemene er verre enn noen gang. Igjen, flott kjernespill, men det er så mange frustrerende knuste brikker stablet på toppen. EDIT: Den siste oppdateringen får spillet til å låse seg på svart skjerm hvert 3. sekund, og fjernet også min forrige 3-stjerners anmeldelse. Enestående spilling brutt av forferdelig betaling for å vinne mekanikk og enormt påtrengende kjøpsskjerm-pop-ups. Vær VELDIG forsiktig med hvor du trykker, det kan koste deg mer enn en biffmiddag.
Auto Brawl Chess Strategiya trq
Oppdater. Lagt til ny modus. Også spillet er nå supergrådig. Dropprosentene for nødvendige klasser for å fullføre oppdrag er lavere. Økte priser på oppdragsartikler dobler i utgangspunktet prisen. De månedlige sjakkpasspoengene økte, noe som i utgangspunktet tvinger deg til å bruke edelstener (penger) for å fullføre. Ikke last ned før det er fikset.
Det virker som om alt dere gjør er å lage en falsk annonse og en falsk om-del av spillet med bilder av noe som ikke eksisterer. Nok en falsk annonse som så vidt unngår å være ulovlig. Ikke bry deg med noe fra denne skaperen.
Dette spillet suger vil du ikke komme inn på de avanserte arenaene arenaens vinnerrekke er over, du ser aldri ut til å få noen av spillerne du trenger før det er for sent for sent, uansett hvilken rangering du har, kommer du alltid til å tape for noen rangert lavere enn deg som bare ser ut til å få alle spillerne de trenger for å være litt kraftigere enn deg dette spillet suger det er en juks rett fra flyet, ikke last ned ikke spill det en absolutt ikke bruke noen penger
Jeg elsker spillingen og ville ha vurdert det høyere, men det er problemer med spillet som gjør det irriterende.Denne siste begivenheten tjente du eldgamle mynter, og du skulle bli belønnet for å bruke myntene. Jeg brukte 4k gamle mynter, men mottok bare belønningene til 1,5k. Jeg brukte 2k-pakken to ganger, som skulle få 500 edelstener. Første gang i stedet for å få 2k kreditt fikk jeg 1k kreditt. Andre gang i stedet for 2k fikk jeg kreditt for 500. Dette var veldig frustrerende
Lei av det FRYSER! Dette spillet pleide å være fantastisk og kan fortsatt være det, men jeg er så lei av å endelig vinne, og rett etter kampen fryser det og gir meg ikke premiene og poengene mine. Det har begynt å fryse midt i kampene også. Det startet ikke dette før etter siste oppdatering.
Spillet fortsetter å fortelle meg at jeg skal oppdatere, men det sender meg til en lekebutikk der det ikke er noen oppdatering som venter. Og fyi, spillet har ingenting å gjøre med nesten alle skjermbildene.