Post by xitertacthundwy on Feb 20, 2022 22:51:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flip Master ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flip Master IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch alle ▞▞▞
▞▞▞ Flip Master 2022 version ▞▞▞
det er kjempe artig
Dette spillet pleide å være bra til nå, det var 0 annonser da jeg pleide å spille, og nå er det en som hvert minutt
Alt er i orden, men jeg får alltid annonser, så prøv å se en annonse for å få noen mynter, men det er ingen annonser å se
Jeg synes dette er et kjempebra spill som du ser stjernene mine, jeg ga det 5 av 5. Jeg liker når det gir oss nye hopp og flips. Jeg vet at vurderingen min er veldig kort, men det handler om rangeringen min, bye.
Jeg liker det
For mange annonser hver gang jeg roter til, forteller det meg annonsepause hver gang. Som om jeg allerede hadde en reklamepause. Jeg ga dette 2 fordi jeg ser annonser mer enn å spille spillet. Det er alt...eller er det?
Alt for mange annonser!
Fin app
Save me-annonsene er bare en svindel. Jeg har ingen gullbarrer nå på grunn av annonsene som bare tar bort alle gullbarrene dine. Det tok meg 2 uker å få dem, nå er de borte!! Ikke gjør redd meg-annonsene
Er så god at jeg griner😭😭😭
Etter at du har spilt en stund, begynner spillet å vise fullskjermannonser. Å fjerne dem koster som 20€/måned, så det er ikke et alternativ. Annonser ødelegger spilleopplevelsen totalt.
Flip Master Спортивные игры usw
Dette spillet er et ganske bra spill, men annonser bare dukker opp hvert 3. nivå, det er derfor jeg fikk en stjernevurdering. Ideen min er å oppdatere det og fjerne noen tillegg
ok gjør mange annonser og noen av dem er upassende
Flip Master விளையாட்டு eeeb
Jeg ville gitt dette null stjerner hvis jeg kunne, forventer du seriøst at folk skal spille et spill som har en annonse hvert 30. sekund? Det er helt uakseptabelt. Disse er alle åpenbart falske anmeldelser for å øke rangeringen av spillet.
Det ville vært bra hvis det ikke alltid var på en trampoline
Den er veldig bra graffik og det er veldig kule triks
Det pleide å være et kult spill, men siden siste oppdatering har det vært så mange intruitive annonser. Jeg vil avinstallere. Den eneste måten annonser ikke er irriterende på er når du velger å se en, og den gir deg fordeler. Men når de dukker opp mellom hvert spill, er det et buzz kill.
Gård
Annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse. Hvis du vil ha annonser hvert 1. minutt, skaff deg dette spillet!!!
Flip Master 스포츠 zpuy
Bee Movie med The emoji Movie
Jeg elsker dette spillet. Jeg fikk det nettopp i dag. Jeg er virkelig sugd inn i det. Totalt sett er grafikken flott og spillingen er enda bedre. Jeg vil anbefale dette spillet til hvem som helst. Absolutt et 5-stjerners spill!
Det er et veldig enkelt spill og det har enkle instruksjoner og det er lærerikt fordi du leser og regner for å telle hvor mye penger du har, og ved å telle mengden flips du gjorde, ja jeg tror at alle, selv voksne burde spill og lær noen livsferdigheter ved å beskytte deg selv hvis du vil gjøre noen triks som disse
Det er morsomt, men for mange annonser hvor det er mer som en video enn et spill egentlig
vel det er OK, men en fant en måte å ha ingen annonser så det er litt bedre bare slå av Internett
Gir 1 stjerne til de fjerner den dumme oppgraderingstidtakeren. Det tjener ingen hensikt, bare sløsing med livet.
Grunnen til at jeg vurderte dette spillet til 4 er fordi selv om jeg syntes dette spillet er så gøy at det alltid er annonser som prøver å få deg til å installere et annet spill, men det er et bra spill
Sky Wars for Blockman Go Piedzīvojumu spēles deg
Dette spillet er faktisk veldig morsomt å spille. Det er definitivt vanedannende og tilbyr mange alternativer slik at du ikke lett kjeder deg. Jeg gir det imidlertid bare 3 stjerner fordi spillet feiler ganske mye for meg. Jeg skulle også ønske det var en annonsefri versjon, men det ser ut til at det er noe som ikke er tilgjengelig for dette spillet. Rediger 25.1.2021: Spillfeilene inkluderer ufrivillig pause i spillet. Hver gang jeg spiller et innendørs sted, vil spillet fryse og deretter slå spilleren min i taket.
kjempekul
Jeg liker veldig godt dette spillet, det er en knall når du kjeder deg jeg elsker det når jeg lander på hodet mitt, det får meg til å le
Jeg liker denne appen veldig godt, du kan trene på å gjøre forskjellige ting, og det er ikke mange annonser 😎
flott spill Jeg skulle bare ønske at når du snurrer på det daglige hjulet får du noe annet enn en 1-2 min. øke
Forferdelig jeg hater det faktum at du ser på annonser hele tiden etter at du har en dårlig landing
Flip Master Спортивные игры usw
Jeg elsket dette spillet så mye, og det samme gjør vennene mine, men en dag skulle jeg begynne på det og det fortsatte å si at "flip master" ikke svarer, og jeg trodde det var akkurat i øyeblikket, men 2 dager senere måtte jeg slette den og mister all fremgangen min og jeg lastet den ned igjen og den fungerer fortsatt ikke. Men alt i alt er det et bra spill (når det lar deg spille det.)
Unødvendige annonser og et veldig dårlig system. Jeg synes personlig at spillet burde være mer arkade fordi jeg bare kan spille noen få minutter om gangen
Ok. akkurat når du går inn i spillet har den alle disse forskjellige knappene, men det er en knapp som har en form og når du trykker på den går du til spillet og har det gøy.
Jeg liker dette spillet, men hver gang du mislykkes får du en annonse.
kult søl