Post by xitertacthundwy on Feb 20, 2022 22:54:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Siege Castles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Siege Castles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Siege Castles 2022 version ▞▞▞
kister er ALT FOR SVÆRE AT FÅ. Ikke nok muligheder for butikskøb. For dyrt til opgraderinger.
Fantastisk spil, der skal flere quests til, kortfragmenter er umulige at få
Kunne bruge begivenheder...
Mili militær gamemilimi
Jeg kan godt lide, at spillet er lidt langsomt, men det er sjovt
Den er ret god
Water Color Sort Jumboq oida
Sjovt simpelt lille spil
Konstante tvungne annoncer er en smerte, men det virkelige problem er den urimelige mængde tid, det tager at genoprette mad (energi) for overhovedet at kunne gøre noget, det gør spillet uspilleligt.
Brystpoint at blive reduceret til 4 er noget sludder!!!!!
Store
Fantastisk spil, men det ville være rart at kunne indstille våben til at målrette specifikke ting (fjendtlige krigere, våben, trone, ect). Det ville give spilleren en smule mere kontrol i stedet for bare at vinde ved rent held.
Ikke så meget af et spil, som det er en langsom indlæsningsskærm. "Belejringen" er blot en cirkel, der fyldes op og affyrer et våben. Sjovt "spil", hvis du vil kede dig selv ihjel
Dette spil er sjovt skrald. Hvorfor ville du lave et spil og ikke give brugeren muligheden for at "belejre et slot" det er ikke et spil på det tidspunkt.... Trist, at folk virkelig nyder spil, hvor du ikke laver noget
Ventetiden på guld og bygninger er for lang...45 guld på 18 timer??? Og glem ikke de pressede annoncer, du får, fordi du bare vil starte den næste kamp...
Jeg brugte min diamant for at reducere tiden til mad, men der skete ikke noget. Kan du tjekke det ud pls.
Sjovt spil, ville ønske, at det ikke tog så lang tid at opgradere ting uden at betale, hvilket er.lidt af et rip off
Jeg ville oprette flere søgen for at hjælpe spillere med at få flere ressourcer i begyndelsen
Står fast ved at prøve at oprette forbindelse til serveren
Siege Castles حکمت عملی ggz
Spil får dig til at se annoncer uden grund. Den ene annonce stopper tilfældigt, og det, der skal tage 15 sekunder, bliver til et minut alt for ofte.
Sjovt strategispil Nogle fejl involverer tropper, der ikke udsendes. Forvirrende aspekt, der involverer en mission, som du skal bruge kortstykker til, men ingen idé om, hvordan du får kortstykker
Ikke imponeret
Ok 🚩
Anstændigt spil kunne bruge noget debugging. Få uoverensstemmelser med kampstrukturer.
Vildledende reklame, men stadig sjovt.
Spillet føler ikke, at det giver dig opgraderinger hurtigt nok, bliver meget gentagne. Udvikler du bør tænke på gameplay før penge.
Afinstalleret. At være et niveau 7, opfyldt niveau 26.
Den seneste opdatering af dette spil gjorde næsten alle vægge squishy, selv den messingbeklædte væg er nu en smule stinkende. Stenvægge var mest nervøse, og nu gider jeg næsten ikke engang bruge dem på grund af hvor svage de er. Minibaser skadede også en del, for nu har jeg brug for så mange vægge bare for at ophæve debufferne på den ene væg. Ikke kun det, men våbnene er nu squishy, da buffen på jernvæggene var nervøse, hvilket gør alt det hårde arbejde, folk har lagt i at få de 3/4-lags våben næsten værdiløse.
Siege Castles Стратегии lag
Middelalderborgsbygning og tidstypisk musik. Fuldstændig udfordrende sjov.
Dette er et rigtig godt spil, men en ting jeg har bemærket er, at nedkølingen til trebuchet ikke matcher affyringshastigheden, og det kan gøre spillet meget forvirrende. Ret dette, og jeg vil give 5 stjerner
SPILD IKKE DIN TID. Efter at have spillet det i nogle dage vandt jeg omkring 6 kampe på 8. Pludselig blev fjendernes mål utroligt godt, og jeg har nu tabt 12 kampe ud af 13. Jeg vil aldrig bruge en mønt på spil, der manipulerer publikum sådan her. Som svar til udvikleren: problemet her er den utrolige ændring i adfærd efter 2 dages spil. Jeg gentager: PLUDSELIG havde fjenderne utroligt skarpe sigte og skød præcis på min konge, hvilket gav mig ingen chance for at vinde. Og dette skete igen: PLUDSELIGT. Indtil det øjeblik gik det glat, måske endda for meget glat. Dine brugere på Discord bruger sandsynligvis mange penge på at få 20 sejrsrækker. Jeg er ikke interesseret i at betale for at vinde. Det er ikke engang at spille, det er spild af penge for at se spillet spille.
alt for meget held involveret på grund af skjoldspring. Tabte en række kampe til folk, der ikke burde have nogen chance, hvis ikke for et par heldige bounce. forvirrende spil
Det ville være bedre, hvis nogle af mekanikerne endda var retfærdige. Jeg bliver dræbt af mit eget t2-skjold mere end fjendens tårne. Eller sten, der bevæger sig i sneglefart eller knap bevæger sig og øjeblikkeligt ødelægger mit tårn eller blok. Eller mit tårn bliver ødelagt, mens det er inde i mit skjold eller et splitsekund før mit skjold går op. Tilfældige pile går også galt og flyver rundt på kortet, hvis de rammes af et skjold nogle gange også. Må også slibe tungt. Havde dette spil i en uge og er næsten ikke fremme. 18H+ pr. opgradering
1. Genstande, som du får fra brystet, har ikke en beskrivelse, så medmindre du har søgt det online, har du ingen idé om, hvad de gør, før du rent faktisk vælger dem. 2. Du kan ikke sætte nogen beskyttelse i herskerens rum 3. Du kan ikke stable evner inden for den samme regel. Så i bund og grund er det stort set at prøve at spille spillet inden for begrænsninger, hvilket vil kræve, at du bygger dit slot kreativt. også for at kunne gøre noget, du skal bruge enten brød, penge eller ædelstene. medmindre du 💸
Siege Castles 頭脳系 hif
Jeg kan lide det.
Fantastisk spil, fornøjelig slotsbygning, en forbedring ville være, at vi har brug for flere kongerige opgraderinger, som et værksted til at bygge vores egne brikker på bekostning af guld
Godt vanedannende fysikken får en lil ingen flydende og urealistisk får lyst til at kalde shananigans
Sjovt!
Nå, det er et fantastisk spil, jeg kan ikke lide, at det tager lang tid at producere mad, det tager virkelig så lang tid wow, det kan jeg ikke lide. Det er derfor, jeg gav det 4 stjerner.
เกมหัวควย
Det var fantastisk, indtil jeg kom til den store boss, hvor det er baseret på held, medmindre du har ekstremt kraftige tårne, men nu koster de mere end de gjorde før, så jeg kan nu kun holde tre grundlæggende tårne mod den ekstremt magtfulde boss, ikke inklusiv den knusende grundmeteor strejke
Afkøles i cirka en time 🤷🏽♂️
Det er et sjovt spil, men jeg ved virkelig ikke hvad eller hvordan jeg skal bruge det, og uanset hvor meget jeg slår det op, kan jeg ikke finde det, da andre spil bliver ved med at dukke op i stedet for dette. Hvis nogen kunne pege mig i den rigtige retning eller fortælle mig hvordan Det ville være mest værdsat
Sjovt spil, let at lære og spille
Kedeligt som pokker...som en dårlig belejring af klaner eller w.e. det populære spil var
Helt ærligt ikke et fantastisk spil på nogen måde, men det er stadig ikke dårligt. Den er god til måske en time. Svar: Jeg spillede ikke mere end en time, da det kun er et spil, du ser og intet andet, du gør ikke noget for at interagere.
Sjovt i starten, men blev hurtigt kedeligt
Det var sjovt, indtil jeg løb tør for de daglige forsyninger. Så skulle jeg betale for at blive ved med at spille for dagen. Så jeg afinstallerede. Jeg ville ikke gide. Hvis du vil spille noget som dette, download redcon
Siege Castles Стратегії nrjm